Sposoby płatności i dostawy

Informacje o sposobach płatności akceptowane w sklepie i dostawy.

Dostawa towarów odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską DPD. Koszty dostawy wynoszą 18,00 zł + vat za paczkę do 30 kg (o wymiarach = obwód + najdluższy bok < 3m i najdłuższy bok < 2m) . Dodatkowe koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.

Termin realizacji dostawy wynosi 3 dni robocze na zamówienia, w których zamawiane produkty znajdują się w magazynie głównym.

Dostawy można śledzić po otrzymaniu numeru przesyłki na stronie  : https://tracktrace.dpd.com.pl

  • Zgodnie z treścią umowy podpisanej z firmą kurierską,  Kurier po dostarczeniu przesyłki do Państwa ma obowiązek odczekania 5 min, w czasie którym macie Państwo prawo sprawdzić zawartość przesyłki i ogólny stan towaru i opakowania. W przypadku przesyłki "za pobraniem", sprawdzenie przesyłki możliwe jest dopiero po uregulowaniu kurierowi należności.
     
  • W przypadku gdybyście stwierdzili Państwo, że towar został mechanicznie uszkodzony lub posiada braki, kurier ma obowiązek natychmiastowego spisania protokołu szkodowego i pozostawienia Państwu jego kopii. Uwaga - odpowiedni druk powinien mieć przy sobie kurier, w przeciwnym przypadku należy spisać odręczne oświadczenie opisujące stan towaru, jego zabezpieczeń i opakowania. Oświadczenie takie musi być opatrzone datą oraz podpisami Kupującego i kuriera. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych lub braków w przesyłce będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu szkodowego. W takim przypadku Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu z kontakt@miranex.pl, nie później jednak niż w ciągu 48 godzin od momentu doręczenia przesyłki.
     
  • UWAGA! Przyjęcie przez Państwa przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli nie wykonają Państwo wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tę okoliczność w momencie odbioru przesyłki droga reklamacji zostanie zamknięta!

 

 

PŁATNOŚCI 

1. Płatność przelewem

Jeżeli jesteś naszym stałym Klientem płatności regulujesz w terminie pokazanym na fakturze.

W przypadku przedpłaty otrzymasz Fakturę proforma z danymi do dokonania przelewu.

2. Płatność przez system PRZELEWY24 iDOTPAY

Szybkie płatności w trybie on-line, umożliwiające Państwu dokonanie płatności w preferowanej formie – czy to za pośrednictwem karty kredytowej , szybkiego e-transferu, przelewu internetowego czy też płatności gotówką lub telefonem komórkowym. Możecie Państwo dokonywać płatności łatwo i bezpiecznie, zapewniając najwyższy standard obsługi i bezpieczeństwa transakcji w sieci Internet.

Otrzymują Państwo możliwość łatwego, bezpłatnego oraz natychmiastowego opłacenia zamówionego towaru lub usługi. Oszczędzają czas i uzyskują poczucie bezpieczeństwa.

System umożliwia:

  • natychmiastowe otrzymanie potwierdzenia zapłaty,
  • szybkie i bezpieczne przelanie środków na rachunek bankow

3. Płatności przez Blue Media

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

Dostępne formy płatności:

Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami

W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

 

4. KARTY PŁATNICZE

Płatności przy użyciu karty to bardzo popularny, łatwy i wygodny sposób zapłaty. Pozwala akceptować płatności
kartą wydaną w Polsce, jak również za granicą. Dodatkowe zabezpieczenia gwarantują bezpieczeństwo takich
transakcji, a liczba osób dokonujących w ten sposób płatności stale wzrasta.
   
5. PRZELEWY TRANSFEROWE I E-PRZELEWY
 
Usługa polega na pełnej integracji procesu płatności w sklepie internetowym z systemem bankowym. Podczas
finalizowania zakupu wszystkie dane przelewu są wypełniane automatycznie, a ich edycja jest zablokowana. Dzięki
temu kupujący nie musi ręcznie wprowadzać kwoty ani numeru zamówienia, numeru rachunku, nazwy sklepu i
innych danych niezbędnych do poprawnego wykonania wpłaty, a pomyłka jest niemożliwa.